Nya tag

Såja...
Nu är det över för den här gången.
Återfallet.

Min integritet hindrar att jag redogör för exakt kroppskonstitution. I synnerhet vilken vikt jag just nu ligger på. Men, jag har idag fattat beslut att min vikt fram till min sommarsemester ska ha minskat med tio kilo. Basta! Semestern startar vecka 27.

Som den periodare jag tycks vara i det mesta, kan jag inte lova att jag dagligen kommer att använda CalCounter, men jag lovar åtminstone att göra mitt bästa. Likt Chakula (vars blogg jag beundrar mycket) tänker jag - för min egen skull dokumentera vad jag äter och kanske ibland även hur dagsprocenten näringsmässigt ser ut.

Frukost: Tre kokta hackade ägg + 2msk Bregott (fy bubblan vad ointressant!) + två kanter av kryddosten á 50gr + flera muggar kaffe á naturell under hela fm.

Kvar att beta av: 10kg

Uppdaterat kl 23:00
Dagens fördelning är nog inte så pjåkig. image77

Jag är nöjd. Framförallt för att jag är så mätt och stabil i magen på nåt vis. Det sista tuggummit (jag under pågående uppdatering har i mun) kostade på kolhydratsmässigt. Men det var tvunget.
Kvar att beta av: 10kg

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vilket program är det du använder för att göra näringsvärdesberäkningarna? =) Tack för svar!

2008-09-14 @ 20:29:28
Postat av: Airam

Linda - det "var" ett helbra program som inte finns längre (om jag är rätt uppdaterad). Som du ser är inlägget skrivet för 1½ år sen. I internetvärlden händer ju allt så fort. Iaf förändringar. Programmet hette CalCounter.se Du kan checka av om det går att söka. Lycka till!

2008-09-14 @ 23:25:26
URL: http://airamsmat.webblogg.se/
Postat av: Belle

Testa att dra ner på kaffet. För vissa kan kaffet verka med insulinhöjande effekt. Du kan annars pröva med att ha 1-2 tsk grädde i kaffet (gör blodsockret stabilare)

Postat av: Gucci Wallet



It's a good stage!

2012-05-11 @ 05:19:59
URL: http://www.guccihandbagsshoes.com
Postat av: Coach Outlet Store

Great post! I'll subscribe proper now wth my feedreader computer software!

Postat av: replica hermes

Hermes Handbags

Hermes Birkin

hermes birkin replica

Thank you for a great post.

http://www.hermeshandbagoutlet.com

2012-07-14 @ 09:07:26
URL: http://www.hermeshandbagoutlet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0