LCHF-Produkter

Kommande torsdag - den 30:e September finns det möjligheter att köpa färskt bröd från Carbzone.se och sk LCHF-produkter från LowCarbShop - hos mig i Örebro.


 Klickbar bild



Om det inte redan är gjort; Maila Din förhandsbeställning på [email protected]


Länkar

En läsare har gjort mig uppmärksam på att mitt länkskafferi här i bloggen inte är upp to date. Skämskudde fram. Nu har jag både uppdaterat och lagt till ett par stycken och hemma hos mig, vid min dator ser det okej ut. Däremot får jag för mig att det kanske inte funkar om man är inne i en underkategori, tex i "recept". Har därför mailat till bloggportalen om hjälp. Vis av erfarenhet kan svaret dröja. Så, nu undrar jag: kan Du eller Du tipsa mig hur detta skall åtgärdas? Det skall vara nio länkar. Ser det korrekt ut hos Er?


RSS 2.0