Obalans

Har kommit lite ur balans.
Och som alltid bär jag upp balansproblem med magen och får värsta katarren som resultat. Katarr i det här fallet är = felätning.
Jag äter förvisso inget godis som jag brukade, men tappar ändå fokus på vad jag ska äta för att må allra bäst. Jag låter liksom gränserna suddas ut.
Det är förresten en ren ynnest att det där godisbegäret är helt borta. Om så tanken bara poppar upp en enda liten sekund känns efterdyningarna direkt i magtrakten. Hela min kropp skriker åt mig hur den kommer att protestera.
Önskar att det vore detsamma när jag överäter, plötsligt bjuder mig själv på en knäckemacka eller rent av hoppar över att äta för att sedan krisäta ost, nötter eller kanske till och med en pastaportion.

Nä, nu får det vara nog.
Idag ska här inhandlas ingredienser och återgå till fakirordningen som jag ju faktiskt mår kanonbra utav. Jag ska steka biffar, göra aromsmör, anrätta ägg, steka bacon och slå ihop en majonäs att dels ha med till jobbet och dels ha färdigt i kyl & frys. Här ska inte finnas några fler dammluckor att falla i. Inga balansproblem blir bättre av felätning. Så det så.

Kommentarer
Postat av: replica hermes

Hermes Handbags

Hermes Birkin

hermes birkin replica

Thank you for a great post.

http://www.hermeshandbagoutlet.com

2012-07-14 @ 08:53:50
URL: http://www.hermeshandbagoutlet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0