Airamsmat halv åtta hos Torbjörn i Ronneby

 
Så illa beskaffat är det. Att jag vare sig bloggar här längre (därför att jag drunknade i spam och virus) och heller inte är ägare till nr två av böckerna som jag själv har skapat recepten till, dvs "LCHF till fest och helg". Jag hör tyvärr till dem som agerar som nåt slags privat bibliotek åt folk och därför lånar ut böcker av alla de slag åt höger och vänster. Sen blir det som det ofta blir. Böckerna får nya ägare...
 
Nåja. Kvällens värd i Halv åtta hos mig har uppenbarligen en av dem. En egen såklart, eller i alla fall en som åtminstone inte jag har lånat ut. Däremot kan man väl säja att jag har lånat ut hela hans meny. Rakt av är det kopierat.
 
Det känns magstarkt.
 
Torbjörn - nästa gång kan du väl hänvisa till källan ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: claes-göran olofsson

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till min blogg där videon finns, som spelas upp på youtube

2014-01-03 @ 10:22:57
URL: http://classeslilla.blogg.se/
Postat av: Elin Fennander Sahlberg

Lånat, kopierat, stulet.. Tråkigt, men jag kan delvis förstå varför.. Ser ju ut att vara hur smaskigt som helst =)!!

2014-01-04 @ 17:12:09
URL: http://wilhelmsro.com
Postat av: Ali hajizadeh

oj vilken bra blogg,kommer defenitiv kollla in på den igen!:)

2014-01-15 @ 20:59:46
URL: http://www.hajizadeh.blogg.se
Postat av: Alice

bra blogg!

2014-01-15 @ 21:59:50
URL: http://alix.vionno.se
Postat av: Linda Bøe

Hei. Kjempefin og nyttig blogg! Jeg har spist LCHF i snart 2 år, er kvitt alle leddsmerter og har redusert bruken av Levaxin. I dkag har jeg kjøpt boken "matglede med lavkarbo" for å få mer inspirasjon. Du henviser til linken "Halsovinster av LCHF", finner ikke denne linken på bloggen din.
Veldig begeistret for boken, gleder meg til å ta den i bruk.
hilsen Linda

2014-02-15 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0